Jak reklama to tylko w sieci i mediach internetowych

Moja działalność „biznesmena”,  na początku pilnie poszukującego dróg reklamy, to przykład jak nie działać, lub jak działać by stracić pieniądze nie zyskać nic w zamian.

  1. Telebim w ważnym punkcie miasta – zero odzewu – nawet zaproszenie na sesje świąteczną latem, nie zwróciło niczyjej uwagi. Podsumowując – 18 x 121 PLN = 2200 PLN –  jedna znajoma widziała, nikt nie przeszedł na sesje bo „reklama na telebimie”.
  2. W zasadzie pierwsze miejsce – to reklama w regionalnej gazecie – 350 PLN , nawet znajomi, ludzie sprzedający tę gazetę nie zauważyli widocznej reklamy na pierwszej stronie. Na pocieszenie – to opłata jednorazowa – zero odzewu.
  3.  Regionalna gazeta z programem – darmowa gazeta, dystrybucja w mieście i okolicach. 233 PLN miesięcznie przez 12 miesięcy – jedna znajoma żony zobaczyła, że jest w tej reklamie – cały odzew na tę reklamę –  jak łatwo policzyć – 12 x 233 = ok 2800 PLN w przysłowiowe błoto.
  4. Eniro – Panorama Firm – miało być tak pięknie, reklama przyciągająca tysiące. Pan, który mi proponował usługę zapewniał o jej skuteczności, wsparciu opiekuna klienta itd- odzew – owszem. Dwukrotnie do mnie dzwoniono w sprawie usług fotografa. Pierwszy raz oddalonych o ok 40 km Korsz w sprawie zdjęć do dokumentów chorej osoby i drugi raz w sprawie fotografii nagrobkowej. Jak na ok 5000 PLN kosztów – taka reakcja na reklamę to marne pocieszenie.

Ok. Koniec wpisu nie chce się bardziej dołować. …..

Dodaj komentarz